Úvod » Aktuality » Informace k provozu od 4.1.2021

Informace k provozu od 4.1.2021

V návaznosti na usnesení vlády ze dne 23.12.2020 se mění podmínky provozu jídelny takto:

Stravování žáků a zaměstnanců škol

Všem žákům a zaměstnancům speciální školy byly přihlášeny obědy od 4.1.2021 na celý leden.

Žákům 1. a 2. tříd základní školy byly také přihlášeny obědy od 4.1.2021 na celý leden. Ostatní žáci, kteří se vzdělávají distančně, si mohou obědy jednotlivě přihlásit a mohou je odebírat v jednorázových obalech. Výdej bude probíhat v době od 11:10 do 12:00 hod na rampě

Zaměstnanci základní školy si obědy mohou jednotlivě přihlásit podle vlastní potřeby a mohou je konzumovat přímo v jídelně v době od 11:20 do 12:00 hod nebo prostřednictvím výdeje v jednorázových obalech za příplatek 4,- Kč (bude vybírán v hotovosti na konci měsíce). Způsob výdeje je nutné domluvit v kanceláři školní jídelny před odebráním stravy.

Stravování cizích strávníků

Cizím strávníkům byly obědy přihlášeny na celý leden. V případě nezájmu o stravování si musí obědy odhlásit. Obědy lze odebírat pouze v jednorázových obalech. Cena za 1 oběd bude stanovena na 69,- Kč (cena snížena o cenu nápoje, zvýšena o cenu obalu). Výdej bude probíhat v době od 11:10 do 12:00 hod na rampě.

Tyto pokyny se mohou měnit v závislosti na aktuálních provozních podmínkách a podle aktuálních doporučení KHS, MZd a MŠMT.